Şu anda öğrenci olmama rağmen 2 tane kredi kartım var...Toplam limit 500 tl civarı ne kadar kullandın derseniz ağzına kadar dolu kartlar...
Kartlar böyledir kullanmıyınca kendini enayi gibi hissedersin...gerçi kullanınca da öyle hissediyorsun ama neyse :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder